Pomoć – HR

Help (pomoć) i FAQ (česta pitanja)

Help teme:

+- Naslovnica


Linkom www.registarhrvataizvanhrvatske.hr dolazite na naslovnicu:


+-Registracija

Registracija

Ako niste prijavljeni u Registar, možete ga samo pretraživati. Ako želite nešto upisati, potrebna je Prijava u Registar:

Registracija se jednim klikom napravi pomoću Facebooka, a za registraciju s odabranim korisničkim imenom i e-mail adresom treba upisati te podatke:

Preko Facebooka se preuzimaju svi podaci od tamo i korisnički profil je aktivan (automatska prijava) odmah nakon registracije. Zloporaba nije moguća zato, jer se korisnik registrira prijavom kao i u na Facbook.

Kod registracije preko e-mail adrese dobivate povratnu informaciju mailom, gdje je nužno potvrditi svoj identitet, kako bi se izbjegle zloporabe (budući da Vašu e-mail adresu znade velik broj osoba s kojima komunicirate e-mailom).


+-Pretraga

I prije registracije/prijave u Registar, možete ga pretraživati:

(Ako pretražujete bez da ste išta upisali u filter, dobit ćete popis svih zapisa!)

Popis pretrage (za test osobe) izgleda ovako:

Budući da je ovo pretraživao test-korisnik “sigurnodijete”, samo kod njega postoji mogućnost izmjene podataka, za koju je obrazac jednak onome za unos novih podataka (uputu vidi u daljem tekstu!).

“Detalji” omogućuju uvid u podatke koji su uneseni za neku fizičku osobu u Registru (bez osobnih podataka!):


+-Poruke

Ako nekom članu Registra želite poslati poruku, to izgleda ovako:

VAŽNO: niti primatelj niti pošiljatelj poruke ne vide e-mail adrese, radi očuvanja privatnosti. Naravno, ako oni međusobno žele komunicirati neposredno, u tekstu poruke mogu navesti kontaktne podatke.


+-Upis

Upis u Registar može raditi samo prijavljeni korisnik. Ako to pokuša “gost” bez prijave, dobiva ovakvu poruku:

Nakon prijave, korisnik se može upisati kao fizičku osobu, gdje na početku mora kliknuti suglasnost za upis podataka:

Kad korisnik klikne na potvrdu i zatim na gumb “Sljedeće”, dobiva formu za unos ili ažuriranje svojeg zapisa u Registru. Sastoji se od tri obrasca, uvijek se može vraćati na popravak podataka. Također je važno da u obrascu upisa fizičkih osoba nema obveznih polja, tako da korisnik može otići na zadnju formu, kliknuti na “Spremi” i kasnije se vratiti na ažuriranje/dopunjavanje svojih podataka.

Jedan korisnik može upisati točno jedan (svoj!) zapis fizičke osobe. Ako korisnik još nije upisao zapis fizičke osobe, onda on ima samo svoj korisnički profil koji nije vidljiv drugim sudionicima registra. Fizička osoba postaje “vidljiva” u registru tek nakon upisa zapisa fizičke osobe.


+-FAQ (česta pitanja)

  • Pitanje: Je li se bolje registrirati pomoću e-mail adrese ili pomoću Facebook profila?

Odgovor: svejedno, no preko Facebooka je dovoljan samo jedan klik, a za e-mail adresu morate je upisati.

  • P: Zašto je potrebna registracija?

O: Neregistrirani korisnici mogu samo pregledavati Registar. Registrirani korisnici mogu upisivati podatke o sebi i o organizacijama (tvrtke, ustanove, udruženja) s kojima su u vezi.

  • P: Zašto kod registracije  dobivam e-mail za potvrdu?

O: Zato da se netko drugi s mojim e-mailom lažno ne prijavi!

  • P: Mogu li se registrirati više od jednom?

O: Samo ako to učinite s dva različita Facebook profila ili s dvije različite e-mail adrese.

  • P: Ne želim da drugi vide moje osobne podatke, kako to mogu spriječiti?

O: Registar drugim korisnicima ne daje na uvid Vaše osobne podatke, više o tome OVDJE.

  • P: Kako mogu povući suglasnost/privolu za obradu svojih osobnih podataka?

O: Suglasnost odnosno privolu za obradu svojih osobnih podataka, kao i pravo na ispravak, privremeno deaktiviranje, brisanje i ograničavanje obrade osobnih podataka te prenosivost istih, korisnici Registra mogu povući u svakom trenutku samostalno ili službenim obraćanjem voditelju obrade (Uredu) slanjem emaila na registar@hrvatiizvanrh.hr

  • P: Kako mogu poslati osobnu poruku nekom drugom članu registra?

O: U pretraživanju pronađete člana registra (fizičku ili pravnu osobu), gdje imate gumb “Pošalji poruku” za one koji su u svoj zapis upisali e-mail adresu.

  • P: Kako mogu ažurirati zapis pravne osobe?

O: Pronalaženjem zapisa u pretrazi pravne osobe i klikom na ikonu ažuriranja.
Pažnja: ažurirati zapis pravne osobe mogu samo korisnici koji su ih kreirali i urednici, kojima se možete javiti mailom na stranici “Kontakt”.

  • P: Nakon registracije u Registru pomoću postojećeg korisničkog računa na drugim društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, G+ i sl.) javno se objavljuje moje ime i prezime, kako to mogu spriječiti, kako mogu kreirati nadimak koji ne bi otkrivao moje osobne podatke?

O: Unutar Registra, u pozdravnom okviru (gore desno na svakoj stranici), nakon Vaše registracije pomoću postojećeg korisničkog računa na drugim društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, G+ i sl.) sustav će Vas pozdraviti uz navođenje Vašeg korisničkog imena koje koristite u određenoj društvenoj mreži. Navedeno korisničko ime je vidljivo samo Vama, nepromjenjivo je i služi samo za potrebe Vaših sljedećih jednostavnih prijava u Registar.

Unutar pozdravnog okvira gore desno postoji opcija “Uredi moj profil”. Kliknite je i unutar svog korisničkog profila u polje naziva „Nadimak (obvezno)“ upišite nadimak po svom izboru te u polju “Javno prikaži ime” odaberite taj nadimak. Zatim pritisnite gumb „Ažuriraj profil“ kako biste spremili izmjene u profilu. Nadimak je zapravo Vaše korisničko ime koje služi javnom prikazivanju Vas kao korisnika Registra nakon što se upišete u Registar kao fizička osoba (primjerice, Vaš će se nadimak-korisničko ime prikazivati pri rezultatima pretrage Registra, pri slanju poruka drugim korisnicima Registra i sl.):

  • P: Iako sam u više navrata pokušao, nisam se uspio registrirati. Dobivam e-mail s lozinkom, ali poslije upisa lozinke dolazi obavijest da lozinka nije korektna. Možete mi dati upute?!

O: U svakom slučaju javite problem na registar@hrvatiizvanrh.hr . Mi ćemo Vam postaviti inicijalnu lozinku „LOZINKA“ i javiti Vam je, a nakon toga ide ovakva procedura:

  1. Otvorite sljedeću poveznicu:  https://www.registarhrvataizvanhrvatske.hr/wp-login.php
  2. Upišite korisničko ime koje ste odabrali prilikom registracije
  3. Prilikom prve prijave u sustav upišite sljedeću lozinku: LOZINKA
  4. Nakon što se prijavite, obavezno izmijenite prethodno navedenu lozinku na sljedeći način:

a. u gornjem desnom kutu početne stranice Registra kliknite na poruku „Pozdrav…“
b. nakon što vam se otvori stranica za uređivanje profila, kliknite na gumb Generiraj lozinku
c. umjesto generiranog teksta upišite svoju novu lozinku
d. kako biste spremili izmjene kliknite na gumb Ažuriraj profil

  • P: Kako mogu podijeliti link na Registar preko mojih računa na mrežama društvenih medija?

O: Nakon što u Registar spremite zapis, prikazat će se zahvala na kojoj imate linkove na sve Vaše račune društvenih mreža, odaberite klikom: